Heh.. :]

Tjolla!
Nu börjar statestiken gå uppåt igen!
Me love :] (a) Jaj, nu har jag iaf sola i solarium, det var inget märkvaärdigt, kan då säga att det inte känns som att man blev nå mycket mer brunare! Tror det blir att prova igen en sita gång innan ajg bestämmer mej för om det funkar eller inte! , haha jahadu, har inte en aning om vad jag ska göra nu eller vad jag gör förutom att skriver här då.. imorgon taggar vi 2 timmars hål! :D Härligt härligt, funderar på om jag ska fråga Liza ifall vi ska dra in till stan eller liknande:)! Jaoop , hm känns verkligen som att jag ahr saknat bloggen! men dock behövs en förändring! känner verkligen att min header börjar bli gammal och tråkig! aja får fixa med det sen!

Love N Peace


Seexii bild från discot, but det ägde:]<3

Kommentarer
Postat av: Maya

UUUUSSSSSCCCHHHH!!TaBORT!!DUBBELHAKA

2010-05-24 @ 14:23:31
URL: http://sommaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0