Haha minns detta :]

Haha jag hittade bilder från då jag hade mina "Nerd-Brills" hela tiden!
Åh vad jag saknar dom nu när jag tittar på bildera, visst det låter töntigt, men på något sätt betyder dom för mej ;$ 
Liksom dom har varit med om massa saker med mej eller hur man nu ska säga (a)
Heheh fan va löjligt det låter :] meeeen i lööööve thääämm :] 
HAHAHAH länge sen man skrev så (a) , amen iaf, Just nu lyssnar jag på musik, vilket jag brukar göra veeeldigt ofta (a) haha fast det är ju inte så konstigt, eller är det det? ;o
Aja snart ska ni få en über söt bild på min "FRU" julia ;] och säkert nån bild där ajg ahr mina "Nerd-Brills" hehe :]
jag vill bara tillägga att hon har "Nerd-Brills" på bilden :D 
Hon är söt jag lovar (a) 

Love N Peace


Dock dålig bild._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0