kärlek


Hold your head up high - Nomy


kan inte säga mer än att jag älskar låten, på något sätt gör den mig båda ledsen och glad,
vet inte hur jag ska förklara med den är sjukt underbar!

men iaf idag har ajg varit med massa randoms orkar inte räkna upp alla:] ,
och igår kom ju min kamera hem:D my missing baby(a)
så det blev liiiiiiiiiiiiiiite pics på skolan och efter,  har redigerat och jag tänker nog lägga in nåra, osså nåra gamla bilder , tror jag? , men iaf, just nu har jag tankar som ingen annan kommer någonsin få höra
och som ingen kanske inte heller vill höra för jaa... det slutar iaf med himmel eller helvete.
vi får väl se hur det går^^ , jaa... jag har bara lust att skjuta mej i huve :D ,
vilket vore en bra idé för ajg har en sån jädrans huvud värk:(
jaa, jag försökte prata tyska med edvin- men icket det gick ju åt pipan! "/
men man kan ju inte vara bra på allt? eller hur nu man säger det där ordspråket eller vafan det nu ä :]
aja, tänker fortsätta dö av tråkighet här på andra sidan häcken?:] ,hahha jag vet inte..
men iaf pusshej:*


palla ba lägga ut en bild :]
- allt känns rätt men ändå så fel, det är verkligen något eller någon som saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0