Gå inte i någon annans fotspår - gör dina egna.

Nu sitter ajg här och har just kommit hem från tandläkaren vilket jag inte tyckte va speciellt kul!
jag kan ju börja med att säga att bedövningen inte funkade vilket är ett stort - :( ,
och det gjorde as ont att ligga där med öppen mun i typ 3 år :o ,
och sen så hörde man inte vad tandläkarn sa för att den typ va norsk...
jaha.. imorgon blir det troligtvis skola! :], efter skolan blir det nog min julia babe som jag inte träffat på år känns det som! :D<3, men jaa.. nu ska jag kolla facebook sen ska jag typ däcka framför tv med min härliga batman tröja på!♥ haha :] , den är älskad! (a) , men jaa nu ska jag nog dra, puss:*

 ibland måste man bjuda , right? (y) , bilden är tagen då jag och kmk sovde hos moahedman vilket jag saknar:( (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0