Det är inte änns värt besväret.



God kväll alla söta personer? :D , själv har ajg just sett nån random fil minns inte riktigt vad den hette men tror typ att den hette The rocker eller något liknande! ^^ riktigt rolig film må jag säga :]!
fast jag orkar inte berätta allt vad den handlar om(a) , men den var iaf awesome :]
nu ska jag tjata på pappa och mamma att dom ska köäpa hem glass som man kan tröst äta:]
haha fråg a mej inte varför , emn jag är bara jävlust ledsen  p.g.a en sak.. men det kan vi skita i!
för just nu tänker jag leva livet och låta det leka, jag sak inte bry mig något mer om någon som inte är värd det
sååeww, nu ska jag ta och ringa emma tro ajg och vi får höras senare här i bloggen right?:)
puss:*
- döm inte allt du ser, tro inte allt du hör ,säg inte allt du vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0