Cesar ,Micke och johan gäst bloggar.


Halloj Cesse  som skriver :D     Jag har typ as mycke hårspray i håret XDD ser utt som en stor mongo XD   min hals typ dörav hårspray men nu är det awesome mickes tur att skriva :P

Sup
 typ inte vad jag ska skriva XD har också lite spray i håret, men  inte lika mycket som Cesse XD Johan tar tangentbordeeeet

tja johan här =), har inte heller någon aning vad jag ska skriva men ska försöka skriva lite iaf, vi har typ lekt med hårspray... cesse ser helt dum i huvet ut just nu =) as kul ! haha ,..... jaana har tagit mickes mobil vilket kan sluta illa ! jaana är nämligen mästare på att ha sönder saker ... hahahba, har jävligt kul nu ! vi lyssnar även på music som inte är 100% men duger :) min musicsmak är linkinpark! den gruppen äger !  jaana upptäckte nyss att hon hette pungsugar bögen på bluethooth, konstigt? jag vet ej vaktiskt. .. nu fick jag tråkigt igen... visst är ALLT jJAG skriver är JÄTTE intressant !!!ELR naaat SKRIVER BARA FÖR ATT  JAG INTE HAR NÅGOT OCH GÖRA.. jävla caps-lock! !!!!!!! ps. så är johan den bästa som finns!y23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0