Tjohej!

Idag har jag typ skottat skit hela dagen! ahha nej men nästan dock.. :]
Jag var nämligen på skellefteå travet för att käna ihop lite pengar, och lite blev det inte!
Men jobbar du hårt för någonting du vill så får du det! heh.. Hur som hellst har jag skotta ungefär typ.. 18 boxar med hö,spån och BAJS! haha inte mysigt, men det lönade sig ju! 400 kr! Awesome, men dock går bara, eller bara och bara, men iallfall 200 kr går till mig och resten till klasskassan! det var ju inte så kul efter att typ ha skottat skit as länge men aja! Sen fick jag gå in med nå små ponnysar i stallet som är grymt söta!
och galet lungna va dom åh! riktigt trevligt!:) Hehe gosiga är dom där små djuren, men det är förövrigt hästar i sig bara dom inte typ bäterupp handen då man ger dom hö (a) , haha aja, nu ska jag nog ta och sova lite!
Tagga fredag! längta:)<3

Love N Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0