Nobody knows what she go through when everybody look away.-


tjolla!
Har just kommit hem från en hesmkt härlig rundtur rund el-ljus-spåret!
riktig härlig sommar känsla! + att jag bättrar på min kondition, om den nu finns..
hahah jag kan ju säga att ajg inte har världens bästa kondition!
Därför känndes det som ett + att fara ut och springa så man orkar mer på träningar och matcher.
Vilket blir ett stort +! Haha jadu, vad kan man säga mer..
Eehhmm.. Juste! imorgon kanske jag ska ut och springa med Mathilda, om jag inte har träning ;)!
Haha jag känner mej nääästan lite hurtig! haha :D
Jadu, nu blir det väl att se på tv sen gå och lägga sig tidigt ikväll så att man kanske orkar med skolan imorgon!

Love N Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0