Midnattstravet

Hejsan:]! 

Igår var jag ju som ni kanske kan läsa där uppe^på midnattstravet, 
Jag och Emelie for till tracet vid halv 4 och skulle hjälpa min mamma att sälja travprogram, sagt och gjort for vi dit och det började med att allt som skulle vara uppe som tillexempel, tältet där vi skulle stå och sälja ,inte var uppsatt eller något, så vi började med att sätta upp tältet, ja det gick väll flytande tills det började blåsa utav fan.. så ja där stod man och höll i en av stolparna som höllfast tältet så att det inte skulle blåsa bort.. men tillslut lyckades vi fixa fram så att vi slapp det, vi sålde även pennor tröjor och kepsar! haha kepsarna var ffan gulliga! dom hade en kapsylöppnare under skärmen.. :o Haha jag dog typ då jag såg det.. Aja, sen efter ett tag kom Johan och Filip, så då var vi med dom ett tag, men sen skulle Filip hem och äta, men självklart kom han tillbaka sen! Och då tog han med sig sugrör åt mig och Emelie! :D , Och nu undrar ni säkert vad vi skulle ha sugrören till? Jo vi köpte helium balonger och drack heliumet:]! Haha helt ärligt köpte vi typ 5 stora delfin balonger typ :] HAHA mobbat.. :] 
Sen så hoppade vi hoppborg! Haha det är A W E S O M E! (a) Fast det vart ändå mest awesome då det kom nå killar i 20 års åldern som var måttligt fulla som skulle hoppa med oss.. haha jag trodde nästan att jag skulle dö av skratt! Filip höll ju på och stylade, han gjorde typ front , back , missty(stavning:]) osv.. haha ja, så då skulle ju självklart dom där killarna prova! haha fyfan, då skrattade jag och emelie sönt! fyfan vad kuliga dom var! Fast dom var ju typ schyssta då vi pratade med dom.. HAHA, aja , nu ska jag hitta på något att göra, nån dag här i veckan ska jag var med Emma och då blir det Leos! :D, tagga:]... 

HÅÅÅJ

nån bild från då jag och Emelie var i sörmland hos mina kusiner! :D måste göras om!:] 

Kommentarer
Postat av: elin

hiih varse;]

taack1

2010-06-27 @ 14:31:34
URL: http://elinwg.blogg.se/
Postat av: Jonna

Härligt, vaah me meejj ngn dah? ;*

2010-06-29 @ 10:51:04
URL: http://jonnaejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0