Celle Cill :]?

Haha träningen igår!

Heeejj..?:] 
Idag så hade vi brännbolls turnering, min klass var utklädda till Hippies , HAHHA säger jag bara.. :]
Aja , vi vann 1 matchoch förlorade 3..? Aja härligt kämpat gubbar och gummor, nästa år tar vi hem det här! :]
aja, ikväll skulle ajg igentligen vara med jessica men hon ville inte fara te nyckelpigan, men jag hade ju lova anton osv att fara dit så ja, där satt jag och julia och drack powerking och sjöng! HAHA vi är allt gulliga vi? fast ne :]
Imorgon är det fucking sommarlov TAGGA!!:D
Sen fredag blir det typ yo osv, sen på lördag blir det joypeak med Julia och Mathilda! :D , Sen taggar vi hamn på kvällen:] , faast.. jag måste prata med min kära farmor, HÄH :]
aja ska nog fortsätta med mitt fina sjungande nu 
HÅÅÅÅJ :]

Jag är känd, du vet bara inte om det än.


 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0