Snart träning? :)

Jadu snart blir det fys träning med fotbollen! :]
de e najjs, fast jag kom tiep inte orka ett skit? x'D
haha omg. jag har mkemekmeke träning.. NAT! :D , haha..
nejmen, aja skolan var väll sådär, på idrotten hade vi boll-lekar, självklart spårade då jag och en person hörde de.. haha (A) bara jag som fattar? :]  sen så hade jag tyska. jag fick inte sitta bröved charlie igen HAHAHA :D ,
fast nu sitter jag bröve maria.. men det va Jessica som skulle sitta där:(! fy på dig maria (A)
ahha tyskan för ett tag vart fail, jag skulle säga Hannes din sak! det där gjorde as ont ju:o men det blev: Hannes din sak gör ont! .. haha fail.. challe mobba mig 24/7 :( haha , komiskt liv.. (A)
haha najjjss va? :] , jag gillar spotify.. hahah :D haha det blev inte att laga mobilen idag , blir imorgon ist! :D , haha :] , hejjdåå ;*<3


 PYSS ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0