MinKära RUMPMOA är på ingång :)

Som sag så plingade de just på dörren! och det var min ÄLSKADE moa (L)
Idag efterskolan var jag med Min ÄLSKADE hanseeeeenn :]
vi försökte spela gta men he funka inte så bra för oss x'D
haha :] , snart ska vi gå och plinga på hos Adriiiaan Eeeengman ;)
Jag är nääääääääääääästan granne me han (a)
fast jag bo på 26 och han bo typ 90 (a)
Vi laddar ner musik (A) HAHAH >:]
Och nu sjunger vi BAdRomance ;)
hahah filip skulle tydligen komma ;) haha :D
hejdå bloggen PUSS PÅ RUMPAN ALLA FINA LÄSARE! :)


 PUSS SOM SAGT ;)
moa är inte alltid lika gullig och snäll när hon fäller folk som filip...
(MittfelMen)VäldigtNajjs typ? :]<333333333333
AHHAHAHAHAHA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0