"Let your body hit the floor"

Heeejsan, kom hem från adrian för typ en halv timme sen? :) ,
aja, just nu dunkar jag musik och smsar med folk (a) Inte Dåligt dunk de e i minhörlurar då man hör på datorn^^
enligt mig då , men det är ju jag (A)
Haha jag tkr det e fett skönt att bara koppla bort världen och sitta och lyssna på dunk musik.
men det är ju jag som vanligt (A) ;)
haha :D
jag chattar även med min kuusiin somm typ alltid bruka dissa mig, men det va ju kul att han svara för en gångs skull? :) haha han kanske har växt upp äntligen? (aaaa'
ahha naajjs (A) , imorgon ska jag nog va med hansen tro jag att vi sa? :)
he bli najjsss, adrian skulle kanskii va med oss (A)
de blii najjss eller? haha asså jag ha börja säga najjs ganska ofta^^
fast de e najjs :] , ahhaha aja, hm, skolan var ju inte det värsta som hänt men det var faktigst helt okej!:)
typ börja kvart över 9 he e najjss, ;) , sen hade vi nååå random till efter lunch och då hade jag hk som elevensval x'D ahah jag och zäta baka nå random bullar(bollar) x'D HAHAHAH , bara jag åh en person till som fatta... haha
men aa (A) haha fyfan vad road jag är (aa' snart fyller moa år tro jag? hon fyller typ år 10 februari tro ja? rätta mig om jag har fel :) hursom hellst sååå, gillar jag att funka musik! :D hihi , jag är jävel pepp på disco! :o
haha bara jag eller? :( , nu tkr jag att nån random klass ska ordna disco! haha :]
he skulle va najjss, he e alltid najjs meeh disco , så länge det inte ä tråkigt dåra.. men det bruka inte va tråkigt då jag ä me? hahaha nej jag skojja ba, men dom ajg bruka va med på disco säg då så , men aja.. inget vi behöver ta upp igentligen? haha jag fatta typ inte varför jag gjorde det? x'D
ahahah men aa.. Min kusin har tydligen tatuera sigg, haha najjs, han röker super och nu har han tatuera sig , ahha va ska man säga? , men jag älska han för den han är? x'D haha jag står inte min kusin så nära, men han är ändå släkten , och enlgit mig kan man inte hata den utan bara tycka att den är irriterande :O haha men det är min syn på saken :) haha men han är typ fjortis :] , men ändå han e balL! (hh'
han är ju släkt med mig så ;) haha , nejmen jo de är han men kanske inte just därför! men har jag berätta att ahn åh har glugg? :D , haha fedt ballt med glugg må jag säga ;) haha men ja.. nu tkr pappa att jag ska sova! :o :( , det tkr inte jag :D :D:D:D:D, klockan är typ 25 i tio? :o , haha dissen ajg fick utav pappa!:( , haha men aja :]
nu ska jag draa.. PUSS :]<<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0