"jag saknar allt vi gjorde, ja saker är inte som dom borde"

Vi hade så jävla kul alltid!
det var du och jag mot världen,
men sen kom en storm in och förendrade allt.
inget var längre som det skulle,
och jag saknar allt vi gjorde
vi hängde ihop som handen i handsken.
men allt var svart, och bara liksom försvann.
Jag tycker att vi ska börja om från början,
försöka bygga upp vår vänskap igen
utan bråk svek och tvivel,
håller du med mig?
(jag tror du vet vem du är.)







Tjeena.. kom just hem från skolan eller för ett tag sen då! , som vanligt dunkar jag min najjsiga musik!
fedt najjs !;) , har fys ikv med fotbollen! Najjjs! :],
orka inte skríva nu!:( skriver eftermaten igen tror jag? :)
PUSSH!:]<3

BTW, jag ska höra om en "vissperson" vill gästblogga, det skulle vara kul ju! :D ,
haha.. jaa. hejdårå?:)<3

2008 eller 2009 ;) haha.. tror det var början av 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0