JAg och malin är roade.... :(

Malin, - onsdag / -awesome säger:
menarn smsa mig nyss ;o

JaanaClaesson.- säger: 
omg, menar du det?:o

Malin, - onsdag / -awesome säger:
haha jaa jag menar det:o
Säg det som om att du menar det !

JaanaClaesson.- säger:
HAHHA! AWESOME! x'D

Malin, - onsdag / -awesome säger:
hahaha menar du det?:o

JaanaClaesson.- säger:
JA! :o

 Malin, - onsdag / -awesome säger:
SÄG DET SOM ATT DU MENAr DET!:(

JaanaClaesson.- säger:
JAG MENAR DET!:o:(

Malin, - onsdag / -awesome säger:
bra:D

JaanaClaesson.- säger:
ahahhahahahah AWESOME!x'D

Malin, - onsdag / -awesome säger:
yääääää:D:D:D:D::D:D:D:D: :;AOPI3S IBNÅ190REMYJI BJQ9+ÄM4B
TB
FÖRLÅT:(
DAMP IGEN:(
OJJ CAPS:]

JaanaClaesson.- säger:
HAHAHAH SÖT MALIN x'D 

JaanaClaesson.- säger:
ahahahah x'D , jag har snart match på ATORP :o

Malin, - onsdag / -awesome säger:
OMG DU KOMMER BLI VÅLDTAGEN pÅ ATORP:(:(:( . Alla som bor här vet hur man handskas med dom, men ni turister ... ni råkar alltid illa ut:(:(:(:(:(




HAHAHAH :](a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0