"Jag är i tusen bitar men ändå starkare än dig"

Jaa, just nu har jag bara lust att kasta nånting i golvet och bara skrika utavhelvete!
Jag kan fan inte änns starta min jävla fucking sepe fitt dator! (jag lånar pappas dator just nu)
Jag skulle starta min dator för att lägga över typ alla bilder och låtar osv, men självklart kan jag inte änns starta det där jävla helvetet! , jag blir så jävla sur -.-' så nu måste jag typ köpa
en ny dator, men jag sak förihelvete ha tag på dom där jävla låtarna och bilderna! ,
fatta hur jävla många bilder jag har där som jag M Å S T E ha kvar, och sen kan jag inte änns starta helvetet! jag får daaaaaaaaaaaaaaaamp! det här kommer inte sluta lyckligt! gaah! , jag ska nog be pappa försöka (A) då brukar he funka , och då brukar jag bli ännu surare men det är värdare än att köpa ny dator , även om jag tänkt på't ! , aja nödvändigt inlägg? nej :] men jag va ba tvungen att skriva av mig :o haha :D 

Men iaf , senare idag ska jag typ va med moaH kajsaMK he bli roligt :] , höhö (A), 
hejjdååå :]  

Kommentarer
Postat av: - FILIPPA

AHAHAHAHA JAG SA JU DE?

jaana+elektriska grejjer=faiiil

2010-01-01 @ 16:52:38
URL: http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0