"Im a diva"

Snart innebandy träning då! :D , fedt pepp för en gångs skull :] , hihi , fedt najjs (y' jag dunka musik som vanligt, och blir pepp på disco som vanligt x'D (a) haha he e najjs, ;) , och smsar jag med massorr? :] , mahaha >:]
he e najjs :] haha jag är roooad? (a) , ska göra ett test i slutet av inlägget :] he e najjs ;)
jag hoppas att min display till mobilen kommer snart! :( , min nokiiiiaa är jobbbiii :( haha..
det finns värre saker men aja! :D , jag överlever :] , Jag tkr att ni ska lyssna på Hit tha floor (Snap!remix) ! fedt najjjs (a) ,  min musik smak :] hihihihihihi , lal.. haha nu lyssna jag på svennebanan! x'D , HAHAHAH , Emmys remix ;) hahah minns du? (a)<3  haha skit i det godnatt och sov gott? ;)
haha nej jag skojja :D , men asså aa.. ;) haha fedt kul låt asså , typ diva lalalala ;) , haha den e typ nästaaan bra.. asså bajs, snart ska jag byta om te bandyn najjs ;) hahah asså omg.. haha ne! :( , haha jag skojja! :D 
asså fråga mig inte.. :( ,ni får en bild sen tro jag att jag ska fortsätta smsa osså massa blää... hahah
hejjdåå pööwwz ! NAT! :D <3

- två år sen , mitt öga ^^ , fedt faail ;) men de få duga! :D


 

VAD BETYDER DITT NAMN?   
A.
 Gillar att festa
B. Alla vill ha dig
C. Riktigt bra i sängen
D. Gillar att dansa loss
E. Oh, jättebra kyssare
F. Bra personlighet och utseende
G. Skiter i vad andra tycker
H. En gosig nallebjörn
I. Helt underbar i sängen
J. Alla av gudar dej
K. Vild och galen
L. Alla älskar dig
M. Har dom vackraste ögonen
N. Du kan behålla hemligheter
O. As sexig
P. Populär bland alla
Q. Mindre snygg
R.
 Helt galen
S. Lätt att bli kär i
T. Omtänksam och bryr sig
U. Kung på att bara ta det lungt
V. Alltid lika glad
W. Otur i kärlek
X. Inte alls duktig i skolan
Y. Bästa pojk/flickvännen som finns
Z. Alltid redo
Å. Har en god talang
Ä. Kan inte behålla hemligheter
Ö. Ruskigt smart

Jaana betyder: Alla avgudar dig, gillar att festa , gillar att festa, du kan behålla hemligheter , gillar att festa ;)

Hahah (h'

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahah, mitt blev : Har dom vackraste ögonen, as sexig & gillar att festa! xD

2010-01-12 @ 20:34:23
URL: http://mmoahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0