"det kommer dagar"


Det kommer dagar då timmarna går,
himlen är grå , jag vill försöka förklara men ingen förstår
Snälla, försök tänka hur det känns att se ditt liv falla ner i ett textdokument
Det kommer dagar då du sjunker ner
jag brukar kalla dem för vardagar,
snälla blunda för alla vålnader
och låt inte dagarna ta kål på dig
det kommer dagar som är svåra att tro
att man kommer klara sig igenom det raderna här av tårar och blod
det kommer dagar då dagarna går
svara mig då, varför kommer det dagar då dagarna går?
jag ber snälla jag har tappat aptit på det ni andra kallar liv
det kommer dagar då min blick är låg
då det inte går att stoppa saker som kommer inifrån
för det kommer dagar då jag skriker att mitt liv är kasst
för jag vill komma fram , men vet inte tid och plats
snälla se hur orden bildar eget liv
och rädda mig från att gå ner igen i grevens tid
det kommer dagar då man sitter kvar
då man bara tänker på det man inte har

och jag vet hur tårar smakar jag vet hur läppar ler och jag vet hur kroppen skakar då man inte orkar mer


Kommentarer
Postat av: fannype

sv nej usch och fy slog bara ihop nått där ;$

2010-01-25 @ 16:44:59
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/
Postat av: felicia

2010-01-27 @ 21:15:28
URL: http://dethandlarbaraomfelicia.blogg.se/
Postat av: felicia

sööött :*

2010-01-27 @ 21:15:44
URL: http://dethandlarbaraomfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0