"Day and night party all the time"

Tjjo! , som vanligt dunka jag musik .__. , läste nyss mina omdömmen i skolan.. måste nog börja kämpa lite mer? :s aja... iaf, haft skola osvosvbalbalalallaba typ ända kuliga ämnet idag var idrott! :] , vi hade motherfuckingINNEBANDY(L) ahha sen efterskolan hade jag innebandyträning.. FAIL! :D , men fedt najjs,!
det e as najjs, att moa tkr att jag är jobbig som skriver najjs, i typ vasrenda mening? haha najjs! :D
BABABABBA... så går låten som jag hör på just nu... :( haha :] fast nu bytte jag! :D , haha...
intressant najjst liv vAAA?  ;) haha testet som jag gjorde där nera har jag tänkt pröva på hela mitt namn?
najjs va? x'D haha nat.. men aja ! najjs ;) kommer nog i slutet av inlägget ;)
nu pratar jag på msn, men nån random dude som jag inte pratat med sen isommras! najjs! :D
haha han e najjs, sth fjortis you know ;) hahahahahaha laal ;) , omg, najjs!
jag ska typ va med min baby imorgon! alla vet väll vem min najjsiga baby är?;)
ahahah baby=RUMPmoa(L)(L) min babe! den som rör han dör fan! iaf alla förutom edvin :(
NAJJS! haha... najjs, imorgon har jag INNEBANDY igen ;);););););) :D tro jag? om jag inte läste fel x'D haha.. 
NAJJS! ;) haha roande.! Nu ska jag göra themotherfuckingteestt jag skulle ;) hahaha NAJJJS! hejdå! Pööwzz!;* NAT! 

Jaana Zimone Claesson : Alla avgudar dig, gillar att festa ,du kan behålla hemligheter,
Alltid redo, helt underbar i sängen, har dom vackraste ögonen, as sexig, Oh, jättebra kyssare,
Riktigt bra i sängen, alla älskar dig, lätt att bli kär i.


Haha , skrev bara vad bokstäverna betyder en gång , jobbigt annars (a) haha jaa. vad säger nI? x'D

VAD BETYDER DITT NAMN?   
A.
 Gillar att festa
B. Alla vill ha dig
C. Riktigt bra i sängen
D. Gillar att dansa loss
E. Oh, jättebra kyssare
F. Bra personlighet och utseende
G. Skiter i vad andra tycker
H. En gosig nallebjörn
I. Helt underbar i sängen
J. Alla av gudar dej
K. Vild och galen
L. Alla älskar dig
M. Har dom vackraste ögonen
N. Du kan behålla hemligheter
O. As sexig
P. Populär bland alla
Q. Mindre snygg
R.
 Helt galen
S. Lätt att bli kär i
T. Omtänksam och bryr sig
U. Kung på att bara ta det lungt
V. Alltid lika glad
W. Otur i kärlek
X. Inte alls duktig i skolan
Y. Bästa pojk/flickvännen som finns
Z. Alltid redo
Å. Har en god talang
Ä. Kan inte behålla hemligheter
Ö. Ruskigt smart

Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

Jag: Alla avgudar dig, oh, jätte bra kyssare, lätt att bli kär i, lätt att bli kär i, helt underbar i sängen, riktigt bra i sängen, gillar att festa ;)

2010-01-14 @ 15:45:47
URL: http://bessanliindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0