Asså shiet vad har man för liv

om man gör en fjortis film,  fick just veta att det va nån som sagt att jag hade gjort dne nyaste? :s , asså helt seriöst, det är det omognaste jag vet, asså helt seriöst, aven om jag tkr att någon är fjortis så gör jag inte en film och lägger  ut på youtube och absolut inte med mina vänner i den? :s ,jag har mer liv än så jag lovar, så jag säger såhär, Nej det var inte jag, Jag lovar och svär på mitt liv! ,


Jag funderar på att gå och tvätta bort sminket och sen hoppa i säng? :) , haha jag är ganska trött just nu känner jag (a) ,  fast ändå vill jag inte sooovaa... :] , haha , jag kommer väll däcka på mitt tangentbord? :]<3
haha den är typ min kudde... jhhahahaha :D ,haha jag är typ road, min pappa har ätit upp min schwissler nöt choklad!:( men jag nöjer mej med RISKAKORNA som är kvar :D:D:D:D, dom är amazing awesome :D , hahah stavningen på amazing! :] , hmm. jag är inte på bra humör just nu ;o , haha fas jag vettefan varfär :o menmen, fanny och vidde är i happaranda O.O , inte snällt!:( ahha men aja, jag vettafan vad jag sak göra nu men..  aja, nu ska jag fortsätta lyssna på isaks spellista ^^  HEJDÅ! PEACE :D <3


Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A

FRÅGESTUND! :D



http://mvi.blogg.se/

2010-01-23 @ 14:35:42
URL: http://mvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0