"As I Am"

TJENNA! , humöret är nog på topp idag! :D ,
Det är A W E S O M E! ;) ahah, ja, idag är det match! ,
Är typ hur pepp som hellst! :D , fedt najjs ;) , jag ska fan äga ut dom andra bajsarna(även om jag inte är bra men ändå! :D )
Fick just goda nyheter! Julia slipper flytta! :D<33 de e awesome :] hon e typ awesome ;)
jag vette fan men ajg är så jävla fucking glad idag att allt blir awesome! :D , haha jag har ju min babe! (L)(L)
(min mobil then) i have misst it, men jag ska ta mig en funderare! jag funderar på om jag ska byta minnes kort!?:s , haha jag vette fan varför, men mitt är PROPPFULLT! , inte awesome! , men ajg har radera massa saker så jag kan lägga nya awesome saker :] , haha... AWESOME! spotify är typ kuung? :] , iaf, jag tkr om deeeee (a''
Just nu hör jag på Sugar-Flo Rida feat. Wynter  ;) , den e typ awesome! :D fast nu bytte jag till en med mer dunk! DET ÄR A W E S O M E ! :D , efter matchen ska jag nog på stan med min andra babe(juliaha:]) och sen ska jag fråga om moa ska hänka! :D A W S O M E DAG DET KOM ÅH blI?! ERIKAOCHNICKE KOMMER(L) :D:D:D:D typ år sen jag träffa dom två sötsakerna :] OMG! AWESOME! jag fickl just en bild på jula som INTE ska flytta! :D
AWESOME! :D<3 jag måst vara med henne snart någongång! det är awesome.. :] haah awesome.
snart ska jag börja byta om.. fast det är typ om en timme men ? (A) <3 undra just om hedman är vaken? det skulle vara awesome! :] , haha reeklaaammmm på spotify o.o fast nu är det lollipop :D <3 , den HAR AWESOME dunk :], haha... , awesome! någet ä'r fel med mig idag.. jag är för awesome! :D haha nejmen.. alla avgudar mig:s
haha nej jag skojja!:( jag är inge rolig nu :/ inte awesome! haha nu logga tomten_evert@................... in på msn :] , vettefan vem de ä men sure! ;) jadu.. nu ska ni få en bild på awesome juliajohansson! ;) <33
MEN DOCK HITTADE JAG INGEN SÅ DET BILR EN REDIGERAD BILD PÅ MIG , vilken är bättre? :)
  färg eller utan? :)

Kommentarer
Postat av: julia<3

färg:]<333

2010-01-16 @ 11:37:36
URL: http://thebestofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0