"0ne,two,three"

Hahah det gå inge bra att skriva med en hand:(:(:( ,
jag stuka typ fingre på bandyn osv, jag stod i mål det gick skit, släppte in 2 skott..
inte nöjd!!! :o , hahah , inte lugna, dom vi körde mot slog bara dom spelade inte precis :o ,
inte awesome :o  somsagt, jag ska INTE bli målis :o , även fast alla typ säger det :(:(:(
jag blir typ depp på dom då dom säg så :o , jag HATAR verkligen att stå i mål :o ,
hahah men a..,  SNART KOMMER E R I K A OCH N I C K E! :D , fedt awesome!:]
vi kommer nog hitta på nå funny:) , ska iaf dunka musik ;) hahahah...
jag ska serri typ höra om vi kan köra sms-leken! :D ahah det är fan den mest awesome leken jag lekt :]
hahah... fast ibland blir det kganska fel x'D hahaha... men aa :)
Har as ont i ryggen :o , men nu ska jag gå PUSS? :]<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0