Yää, godmorgon alla coolingar

gomorgon , för typ entimme ellermersen så jag är trött :o , igår var jag iaf på pan :]
Det började med att halv 6 for ajg till stan och mötte upp jessica, sen gick vi på stan ett tag med linda och jorre? kanske dom hette om jag inte är helt ute och cyklar ?:] , men iaf,
sen gick jag och jessica till pan, vi satt typ utanför en halv timma och vänta på att dom skulle öppna (a) ,
men sen efter ett tag kom malin :D , så då var vi med hon osv, fast jag måste nog säga att jag hoppa mest runt och va med typ alla :] ,
sen efter ett ännu längre tag kom feffe, och då var jag med hon och malin, sen efter ett tag gick jag upp och var med emelie emmelie anton osså nå randoms :] , sen så gick jag ner och hämta malin och feffe, och sen stod vi och dansade ett tag osv, och sen så slutade det med att vi typ var me jämland julian avdo och limpan eller jaa, vad man nu ska säga^^ ,
det var iaf riktigt roligt på pan (a) ,  och jag som hade längtat efter disco (a) , och typ snart har ajg bandy match på campus, och jag känner verkligen att ajg inte orkar seriöst jag har ingen jävla röst och jag somnar typ då ajg skriver :] , menmen , rikitigt trevligt var det! , måste göras om, right? :] ,
tog inga bilder, fast ni kanske förstår varför?:], nejmen, min kamera går ju inte att ladda och jag har inte kamera på mobilen osv, men snart har ajg det ju :] , asså åh, jag längtar :D,
jag ska nog ta och ringa moa (som ajg itne träffat på år känns det som?:(:(:(:s) och höra om jag kab åka med dom för ajg orkar verkligen inte gå, och dessutom har jag ont överallt!:] ,
föresten glömde jag säga att jag träffade min saknade bejb Nina där borta på pan! , so fucking amazing! :D,
det var typ mer än ett år sen känns det som, men asså jaa, det var verkligen läga sen :o ,
haha duvet, hon och jag vet hur man partajar! :] , hahahaha (a) , jag minns typ inget från igår , det ända jag minns är dom jag va med och när nå randoms cyklade osså ramla dom :D hahah , förlåt om jag gjorde nå särt ;) :] , haha (a) jaa.. asså ajg venne vad ajg ska skriva nu... :], men iaf jag var jävel flum igår för jag hade drukit både burn monster och rockstar :] , hahaha jaa.. julia vet ju hur det går då ajg druckit typ en klunk burn (a)  haha minnen ;o jadu, nu skajag dricka oboy och sen typ ringa moa :]

BTW! LIYCKA TILL ZÄTA PÅ TALANG JAG HEJJAR PÅ DEJ! :D<3
 du är perfekt precis som du är,

Kommentarer
Postat av: Kajsajo

Talang ?

2010-02-27 @ 11:02:15
URL: http://kjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0