WOHO!

Jag älskar idag! :D tacktacktacktack söta rara älsklings moa! :D:D:D:D:D:D:D ,hon påminnde mig om att det var träning, dt var som om jag vann en miljon på lotto! så fucking glad jag blev!, jag har längtatochlängtatochlängtatochläääääängtat :D WOHO! Bandy idagdå:D:D:D:D IIIIh jag är awesome glad :]
hahah feffe skrämmer mig:(och hon är INTE gud:o
hahahaha :D , sry men om ni läser det här så dissar jag er adrian och edward :D , hahah
(a), JAG SKA PÅ TRÄNING! :D SOLSKEN FFS! :] mahaha mitt liv skiner :] det riktigt blänker ! SÅ GLAD ÄR JAG :D
och dessutom får jag träffa the one and only på träningen :D DVS MOAHEDMAN MIN BABE :D:]<3
OMG JAG ÄR HYPER MEGA GLAA :D , fattar inte vad somhänder , nyss var jag värra negativ, men nu äger typ allt
förutom ATT MAMMA ÅH PAPPA TVINGA MIG ÄTT ÄTA PIZZA!:(:(:( BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :O
säger jag bara usch och fy :o jaomen nu ska jag fortsätta vara social på msn , puss från den gladaste ever:D:]<3

Kommentarer
Postat av: FEFFE

JAG ÄR INTE LÄSKIG:O

och jag är gud:]

2010-02-09 @ 17:15:36
URL: http://awesomefeffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0