Juste...

glömde säga att jag nämligen ska träna med 97orna imorgon i tältet på morön! ,
vi fårväl se hur det går, för mitt knä dampar sönder, och min kondition är inte den bästa:o
moahhaha nu lyssnar jag på en låt som går såhär : IMORGON ÄR JAG BAKIS FÖR IDAG ÄR JAG FULL! :]
mahaha Mee diggar :d , hahahahah chilla jaana.. , hm. ja om det är något osm jag verkligen hatar är att se min gölle vara ledsen och speciellt när jag inet kan göra något åt det.
jag blir så jävla less! åh, jag önskar att jag kunde göra å åt det..
aja, thats life, jahadu.. snart 200 inlägg :D , om 2 inlägg efter det hära då?:],
mahah.. funderar på att göra en tävling. men vette fan vad för tävling ^^
ne nu ska jag fortätta lyssna på kaggen(L) fedtgrym han är :o ,
aja, hade!:*


tro lagom lilladu(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0