tjooooo

Jag ska typ fixa en ny designe! :D iallafall en header ;o vilket inte kommer gå så bra tror jag :] ikväll har jag tänkt vara med Emelie :] Vi lär väl hitta på något roligt som vanligt! :],
Igår såg jag Paranormal Activity jag höll fan på att skita på mig! jag höll seriöst på att dö, och det fula är att filmen typ är sann och sånt kan hända i verkligheten!  tror du att jag sovde inatt? NEJ , jag hörde konstiga ljud hela tiden:( ,men jag vill ändå se den igen:] , men alltså , jag har aldrig varit så rädd som jag var då :o
helt ärligt tkr ajg att den är as läskig:( , asså på riktigt ni vill inte se den! , och sen kommer cesar åh ba den ör inte alls läskig men fuck you den är as läskig:(
men nu ska jag hitta på något hejdå :)


-Asså den ser inge läskig ut men den är AS läskig :(

Kommentarer
Postat av: fannype

VI SER DEN DÄR FILMEN JAANA :D !

2010-04-06 @ 22:24:01
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0