Kimmie skriver vafan! :D

Jadu.. Jaana vill att jag ska sriva här, vete fan vad. MEN! jag är dvärg oh bäst!

Okey då.. Kanske int dvärg men kort är jag iaf, 154 (a) De gillar ni, de vet jag att ni gör! Men iaf.
om sagt har ingenaning om vad jag ska skriva. Men kan juh berätta lite vad jag har gjort idag antar jag :D
Faktiskt så har jag bara spelat tv spel oh varit social på sms, juste! Tvättade från 17-22 typ, skitkul verkligen .__.
Nu så har jag klätt ut mig till fjortis, tyvärr får ingen se de Hihi :> Mer vet jag int vad jag ska sriva, så de här lilla inlägget får duga! :D 

Fast kan juh passa på oh reklamera mig själv (a)  KimOlea @ BDB Kommentera / Blivän, alltid kul med nytt folk (:
Adda gärna msn också. MEN bara om ni är sociala, annars tar jag bort er <: [email protected]

Första gången jag blogga frstn, så klaga på förfan! :D
men va..? Gillar ni mitt inlägg ?
Naw, nu blir jag rörd :$ Kanske ska börja blogga jag med ? :D  Nejmen, nej :c

Men nu slutar jag med de här! :D  Hare bäst! Pusshejs. <3




Bästa mig på bild c:

Bästa mig på bild c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0