I could bleed for a smile, and die for a gun

Tjolla! ,
Idag har jag varit med massa randoms :] 
Det hela började med att jag och FannyPe for på stan, väl där efter att ha gått runt ett tag så träffade vi Cesar.
Då skulle han vara med Nadja Malin och Fanny. vilket jag inte visste vilka det var innan jag träffade dom(a) för jag och FannyPe skulle vara med dom också bestämmde vi(a) , så då slutatde det med att jag FannyPe och Cesar gick till hemmakväll och mötte upp dom där 3 tjejorna , sen så ringde jag till Filip och sa att han också skulle komma till stan så då vänta vi på han ett tag, och jag och FannyPe flummade ju på som vanligt ;) , och det slutade med att vi kastadfe sten på varandra, det gjorde ont :( , hahahah:] , Sen så då Filip hade kommit så gick vi omkring på stan och sen va FannyPe tvungen att fara hem!:( , så då kännde jag mej lite dissad för jag kännde ju som bara Filip och Cesar, men jag tillslut så tror jag då att jag blev kompis med dom andra också?:) Aja , det slutade med att vi for hem till mej, heeela den "långa" vägen hem till mej (a), sen började de med att Cesar skulle äta, sen for Fanny tjejen för hon skulle äta, Sen for Malin tjejen för hon skulle typ hem(a)? Sen stannade Nadja och Filip kvar ett tag, Sen for Nadja hem , så då åt jag och Filip pizza här dock var den hemma gjord men mycket godare än köpt :]
Sen så kom Cesar tillbaka, så då satt vi vid datorn ett tag, sen kom JuliaJo och Mathilda! Så då gick vi ut lite överallt,
+ jag åkte longbord(<stavningen dära) och det är awesome :] , jag ska typ köpa en (y) FET NAJJZZ (a) 
Men nu ska ni få lite bilder sen ska jag gå coh sova tror jag ? :] 

Love N Peace




Orkar inte mer nu.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0