Hej tror jag ?

Godkväll kanske jag skulle säga!
Jag har inte speciellt mycket att säga till er.. , eller aa.
Jag orkar bara inte skriva idag och har inte orkat på ett tag heller :( , men jaa, i förrgår sovde emelie här tror jag att det va? :) , men vi såg iaf film och var med massa:) sen så igår käkade jag hos farmor och farfar :] ,
riktigt gott må jag säga(a) , men iaf, så efter det var ajg med Malin och Liza , Sen gick vi till sörböle och mötte filip och Johan, sen var vi med dom ett tag :P , sen ville dom typ inte vara med oss länbgre och var med limpan ist :o , haha men iaf, då stod jag och malin och liza och typ pratade3 och lyssnade på msuik och typ sjöng? :) ,
mensen efter ett tag var ajg tvungen att gå hem + att ag höll på att frysa sönt :o aja påvägen hem pratade jag med johan i tele, väldigt oseriöst O_O . men men, idag vart jag tvungen att kliva upp T I D I G T! :( ,
sen for jag te morfar, i robertsfors ._. var där typ hela dagen O_O , Men nu ska jag forsätta vara social på msn

Love N Peace




Kommentarer
Postat av: CheckTheBlogAndYouWillSee :]

HAHAHAHAHA, Bara jag som reagerade på

"->>MENSEN<--- efter ett tag var ajg tvungen att gå hem + att ag höll på att frysa sönt :o aja påvägen hem pratade jag med johan i tele, väldigt oseriöst O_O"



? (A) XD

Jag vet att jag är normal (A)

2010-04-09 @ 21:57:58
URL: http://fahlgrenarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0