Dedu :O:O:O



1.Jag verkligen HATAR ":P" gubbar!
2.Jag älskar att ha "våfflat" hår men dock har jag ingen våffeltång" :(
3.Jag är oftas över speedad eller super glad? :]
4.Jag tycker att katter är söta :]
5.Jag var typ "mobbad" då jag var mindre
6.Jag älskar att hoppa då folk tar kort (a)
7.Jag ÄLSKAR att åka bil, långt. Det är härligt att bara få rensa tankarna och lyssna på underbar musik! Love it!(L)
8.Jag trodde inte att jag skulle komma till punkt 8 :]
9.Wille tycker att jag är bäst och att jag borde flytta till malå :]
10.Jag ska kanske till Stockholm på torsdag eller fredag! :D<3



haha det var allt från mig :]
Love N Peace


Kommentarer
Postat av: fannype

Sv HAHHAHAHAH :P (bara för att jävlas) :]<3

2010-04-07 @ 09:02:50
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/
Postat av: fannype

Sv: Öhh... återuppståå från de döda (AA)?<3

2010-04-07 @ 13:00:49
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0