Count Your Last Blessings.-

Tjolla! ,
Idag har jag börjat min dag med skola, inte det roligaste men det funkar!, sen efter den så mötte jag fannype och Emmy Robin, och sen drog vi tillbaka till skolan! , Kulkul, vi spelade biljard men... jag förlorade :( hahah :] ,
Sen drog jag och robin hit, vi såg lite film osv :) , nu ska jag dra och köpa LöparSkor ! Sen blir det troligt vis Emmy Tor och Robin :), Trevligt Trevligt! :]<3 men nu ska jag lägga ner datorn innan pappa blir allt för sne, vi hörs , :] Dock blev det inte ett så långt inlägg , med det får ni leva med ;)

Love N Peace




Påbild:Filip Kassman Taget av: Mig :] ,
Mahah känndes intre så värt att skriva det där^men ändå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0