Att vara utan dej , det är det som skapar ljupa sår..

Tjolla!
Tillbaka från träningen som gick åt hellvete om jag ska vara helt ärlig! Mitt knä, mina fötter och min rygg hängde verkligen inte med! Så nu kan jag knappt gå eller stå eller sitta! Så det spelar som ingen roll vad jag gör det gör ont ändå!:( Men dock hade jag så tur att Julia var social med mej då vi sprang! Tack så mycket :]<3
Imorgon planerar jag att vara med roliga pers :], Efter skolan blir det troligtvis att vara med Robin, sen så blir det käk sen blir det att vara med Emmy Tor och Robin tror jag bestämmt att vi sa? :)
Aja just nu lyssnar jag på Sofijah.. vilket jag inte borde .__. Men det är typ en drog :] Fast igentligen skulle ajg nog behöva träna gitarr och sång ;] , menmen, nu ska jag nog ta och se film eller något liknande! :)

Love N Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0