Ända gången jag backar är när jag ska ta sats

Godmorgon!
Här sitter jag med mitt lilla Oboy-glas och försöker komma på någat att skriva om..
Haha btw, ang. förra inlägget är det så att jag var med Yo igår, och vi cyklade ända vägen till Moröbacke :] Erkänn att vi var duktiga!?:o Men iallafall, vi for till fotbolls tältet på morön där vi skulle möta Robin och Tor aka Ture som jag kalla han :] Sen for vi nån jävligt konstig väg hem till robin. Väl där så träffade jag och yo han syskon :] , Emil killen var bara typ...randomO_O och hans Little sister var as gölle :] hon fick vara med oss hela kvällen (a) haha eller inte för robin dock men , haha. men sen typ mycket senare så skulle Robin och Tor skulle hem till Tor :) , så då skulle jag och Yo cykla hem,men det gick inte som planerat, vi cyklade runt typ överallt utan att hitta hem , eller alltså vi cyklade vilse så då sa jag att Robin skulle ringa saå tillslut hittade vi hem utan robin :] för han sa bara "Jag vet inte vars ni är" hela tiden:( men ja, som ni ser hittade vi hem :] , MEn iallafall hos robin satt Tor och Emil killen och spelade cod, men ajg och Yo fick inte spela för då var han tvugen att bränna upp kontrolerna sen :s(asså emilkillen) eftersom han verkar ha kvar den där rädslan för "tjejbaciller" :o menmen, jag tror nog bara att han var rädd för att förlora mot en tjej :o , hahaha :] snart ska ajg på stan och fixa linser allstå justera styrkan osv :], sen ska jag dra på nån sak med mamma, och träffa nån som heter Åsa, och jag ska fråga om jag får praoa där :] , alltså där håller man på med hundar osv typ :], hihi hon har själv en Schäfer , och om jag älskar schäfrar? JA! :D dom är as söta :] , men nu kanske ni får nån bild och jag ska sluta skriva :] , 

Love N Peace 



saker har förädrats-.
 Jag vet att jag ärr cool:] , eller hur vare?
yäää


förlåt:(
Kungen :o]
M-maalin:]
våffeellll l(L)(L) :]


Kommentarer
Postat av: CheckTheBlogAndYouWillSee :]

Du är ganska söt och jag ser helt fucked up ut :]]<333

2010-04-09 @ 21:58:59
URL: http://fahlgrenarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0