2012

Tjolla!
Nu har jag sett 2012 jag kan ju inte på stå att det är den bästa filmen jag har sett men jag säger inte heller att den var dålig^^ Men den var typ förutsägbar, liksom man visste vad som skulle hända typ hela tiden, vilket kanske inte var ett så stort + men den funkar^^ nu ska jag nog gå och sova för jag känner mej riktigt trött!
Imorgon blir det troligtvis att vara med Emelie och vad vi ska göra , gud vet vad :] , något roligt iallafall!
som vanligt då man är med emelie, det går tametusan inte att ha tråkigt eller vara ledsen i närheten av emelie,
hon är typ för översocial mot allt och alla, nästan för snäll :] , men sådan är min emelie(a) and I like it! :]
Fast hon är också en sallad, emn det behöver vi inte gå in på nu! God natt alla söta läsare!

Love N Peace

Sommaren09(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0