Jaana goes boreddd....

Visste du att AdrianEngman är kär i mig,

fast jag är kär i AntonJohansson
Och en dag när AxelÖstman och jag

var på promenad så försökte  DanielLindblomBurlin våldta oss båda!

Då ringde jag EmelieFahlgren  och hon kom direkt.

Igår när jag duschade så ringde EmmaJansson på min dörr och

ville att han och jag skulle leka med dockor,

men jag kunde inte för jag skulle strula
med GabrielAsserud om två minuter.

Förra veckan när jag dammsög mitt rum

så låg GustafHedström under min säng och strulade med HannesBurman Nu orkar jag inte berätta mer

för jag och MoaHedman ska leka indianer.

 



HAHAHAHA
Gör såhär:

Ta fram kontakterna på din mobil och bläddra igenom,
stanna sedan slumpvis och fyll i det namn som kommer fram


Kommentarer
Postat av: Julia o Malin

Hej ! Fin blogg ^^Komentera vår blogg så får du en länkning!! <3 Alla som komenterar får en länkning !

2009-10-30 @ 21:22:40
URL: http://twostars.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0