HEJ:]

Och då (A)  ska bara skriva ett snabbt innlägg för jag ska typ gå åh sova snart har innebandymatch imorron+ att jag måste stiga upp typ 6-halv7 för att dela ut dom där fucking bröden ._. . aja thats life :]  , tidigare idag gick jag åh julia på stan vart lite små köp osvosv..´sen nu har vi varit med jonte adrian edward och clara ,  skojjskojj , vi skulle klä ut osv.. adrian ska typdligen börja med fjortis frillzza :] , mahaha bara för att jag äg på åh göra sånna(A) bejneb , det såg ganske wierd ut för julia åh klara va typ emooooooo osså skulle jag va fjortis :], men ni får bilder typ imorron för då ska jag typ va med julia jonte och adrian osså ska vi typ se film o sova här osvosv :)L , PUSSHEJ(L)

Kommentarer
Postat av: Julia o Malin

Heej:) fin blogg du har :) kan du vara snäll och kommentera vår blogg :) så får du en länkning:) hade bra ;:)

2009-10-31 @ 12:49:40
URL: http://twostars.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0