Behöver jag säga mer? "/

Vad hände med vänner framför pojkvänner kära du?
Du verkar har glömt bort allt och fokuserar på nu
Nu då du hellre är med han
Medans du vet att du kan
Du kan komma tillbaka till mej
Då han inte längre vill ha dej
Det sårar mej att du glömt
Alla minnen om oss har du gömt
Djup ínne i ditt hjärta
Men det är jag sóm får ta alla smärta
Du skrattar och ler
Medans jag sakta faller ner
Jag har inte glömt "från vaggan till graven"
"Att segla över dom tusen haven
"
Jag var där då du som mest behövde mej
Men var va du då jag behövde dej?

Gumman du sårar mej..



Och jag hatar att säga det.




© By-Jaana Claesson


Kommentarer
Postat av: Julia :)

Naaw!

Fan vad du är duktig :)<3

2009-10-03 @ 13:08:24
URL: http://ensvartrosflikka.blogg.se/
Postat av: CheckTheBlogAndYouWillSee :]

Jag har ingen pojkvän så den är inte skriven till mig hoppas jag? O_o

2009-10-04 @ 22:29:33
URL: http://fahlgrenarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0