trååkisss:(

Tjoiooheejjj :D ,
idag hade vi träningsmatch mot 97orna, det gick ju hyffsat.
vi vann iaf(aa' haha jag gjorde mål:D(AAAAAAAAAAA)
typ stolt?:] sen efter den skulle jag igentligen vara med Emmy Marcus Och Sigge .
Men det blev inte ._. (tack vare min kära mamma )
hm.. nu ska jag typ bjuda på en bild sen ska jag nog fortsätta dricka min cola och sen
ska jag nog sno nåra skumtomtar av mamma åh pappa >:]
jag är ond (a) btw, imorgon är det tyvär skola ;o , vi ska byta platser T_T
jag hoppas jag få sitta nääääära malin igen x'D de e kung :]
fast vi pratar typ bort lektionerna men aja , alltid lika kuulit :]
efterskolan planerar jag att vara med JuliaJohansson(www.thebestofjulia.blogg.se)
vi får se hur det blir , ska nog ta kort eller nå :] ,
alltid lika kul:D<3 min statistik har typ stigit , fast jag har ändå nte mycke besökare...
men jag ska bli bättre på att uppdatera osvosv menmen :]
Pusshej!<3//jaanischbananisch(eller jaanusaanus som hansen säg(L))




-i gonna run this town tonight


Kommentarer
Postat av: FEFFFFFFEEEE

http://feffeeee.blogg.se/2009/november/vem-kan-de-vara-lite-omredigerad-bild.html#comment

kolla och se om du känner igen personen på bilden. sen gissar du:)

2009-11-30 @ 05:22:49
URL: http://feffeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0