"You can se my heart beating, Its my turn to go"

tjobreee , ho först ska jag förklara den här saken där det står hur mke min blogg är värd.. det är såhär att den blir olika varje gång man prova ;o , och jag har haft den där saken as länge, typ nästan två år? så då "utväcklas" den varje gång man bloggar osv, för dom som inte visste har jag haft min blogg ganska länge (A) men före sommarn raderade jag alla inlägg osvosv, fast jag venne varför (A) , men aa, då var det sagt :)

idag: for jag på stan med min älskade moaHedman, sen träffa vi kajsaM, sen träffa vi  två saknade figurer, det va kul att va med dom igen efter vad som hänt, jag hoppas att jag inte klatar mig igen för då är det kört ._.
men iaf ni fattar nog vilka jag menar? :] 
Jag köpte iaf en mascara och sen var jag vannabe JuliaH med hennes leopard tajts eller vad man nu ska kalla dom :] , jag ska iaf ha dom imorgon, jag ska nog fara till örviken , och vara med mamma åh pappas kompisar och då hade tydligen nån av dom ett barn som typ heter madde som dom sa att jag skull va med , så vi får väll se om jag tycker att det kommer bli lyckat, jag känner ju som henne inte :] , men jag ska nog försöka bli kompis med henne eller hur man nu säger? :) men det ska väl bli kul^^ 
Snart ska jag typ dra te filip? :) fast först ska jag ställa in disken :] , jag har iaf lagt in bilderna från min mobil på pappas dator så ajg har lite bilder (A) ,  så jasg tänker typ lägga in lite bilder, om nån gullig vill göra en header så kan dom ta utav dom bilderna? Haha men det är ju inte så viktigt att nån gör det men min blogg skulle nog se så mke roligare ut dpå , eller vad tkr ni? :)  aja PussHejLeverPastej :]<3(dock inget krav att ta alla bilder o.o' ) 

          <--PINSAMT:]   

Nu orkar inte jag lägga upp nå fler av dom jag har fast det där är typ alla .. men aja,  hejjdåååå :)


Kommentarer
Postat av: jjuliaha :>

Sv: Tack så mycket för din fråga! :*<3

2009-12-30 @ 19:08:59
URL: http://ensvartrosflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0