typ, nattbloggning?

tjohejsan, jag kunde inte somna om så , jag gick upp, och sen såg jag att pappas dator var på så jag tänkte att jag kunde skriva några rader :) för ett mycket bra tag sen var jag i btk med bästa eever(L)(bästa eever=DENNN3) och vi va med typnån samme k och fred? :] dom va ju lite som dom vart(a)  men det va iaf kul
och sen for vi typ hem till denn3 och då satt vi vid datorn osv asså efter vi varit med dom , och typ igår var jag på stan med malin :] den kunga.. jag&nora är nog ganska snälla?(A) vi gav malin en jul klapp på skolan (hh' ,
det var en sån hära choklad tomde med smarties i :) sen efter stan for jag hem ,ofc, sen skulle ja på söder, men ickesanicke, så då vart det att vara med MoaHedman min bby ;* (aa) , vi gjorde massa sakor och saker ;) kan inte säga vad för om en annan viss person läser min blogg så kan det bliii helt fel(julklapp you know;))
snart så ska jag väll skriva dikter elle nå? :] btw, hoppashoppashoppas att Emma kom på jul lovet fyfan vad kul I miss you(a)<3 senast jag såg henne var i somras ;o , veeeellldiiiigt länge sen (A) höhö kan typ se om jag hitta en bild på henne så lägger ajg ut den på bloggeeenn :] , Asså min blogg känns veeeelllldiiiigt tråkig :o , typ ingen header eller nå , nån som skulle kunna tänka sig fixa en åt mej?(A) det är ju trots allt jul och då ska man vara snel hest mot varran ;o<33 nu ska ajg leta bilder :]  mohaha jag hitta en bild (hh' asså ba en fråga, varför ska alla ha klänning på jul showen? :o
hmm.. jag hitta lite roliga bilder jag tänkte dela med mig av :] fast.. jag orkar inte? (A)
klockan är typ halv fyra och jag är typ pigg som en ...som en.... som en.... NÅNTING? :]
amen , vi hörs, pussheejjj :] // Jaanish


Kommentarer
Postat av: Chuuuuuulia :>

Kolla vem som är snäääll? :)

Jag kan göra en på photoshop åt dig, när jag kommer till pappa <3

2009-12-10 @ 16:22:09
URL: http://ensvartrosflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0