"Normala? :) Nej. "

Hahah nu är jag tebaka från cooooop :] , många o:n :] vi har tage mkt bilder , fast typ inne (A) , jag har lagt in bilder från min kamera på pappas dator nu så jag har lite bilder :] ska nog lägga in av alla , jag vet att en person kommer döda moi? :] , det är typ bilder sen söderdiscot x'D , :] , hahah :D , men det här blir nog ett bild inlägg? :) , aja vi får ju se :) nu kommer bilderna!:D<3



                           Hos Zäta ;)

 




Nå random osv ;)  orkar inte med rubriker ångrade mig :]

MAX(L)(L)(L)







- vi borde skaffa nya tröjor? :]





FINA UNGE! ;O

Jag vart gaaanskii nöjd me håret? :)



 vad kan mitt lösen va? ;) hahah :D



 DRICKBABYDRICK! ;)



haha ja , nu har ni fått massor av bilder? :) alla i stortformat så jag tror att he blir ett långt inlägg? :) Pusshejdå<3!


Kommentarer
Postat av: fannype

vafan :o

hatar dej jaana :(

2010-01-06 @ 17:23:18
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0