Jag har mina brister , jag vet.

snart tror jag att jag ska till morön? , annars bilr det väll att vara med min älskade moah!<3 och kanske nnån mer? :) , hm... ska nog försöka få mig själv glad en litenstund och gå och se på bumbibjörnarna, det brukar alltid hjälpa! , 
dom är ganska småsöta dom där rackarns björnarna
tänk om man kunde ha en sån hemma? x'D(misstolka inteeeee (aa' ) 

sådär, nu till jul och allt! :D , hihi, början av lovet har kinga jag har varit med två av dom bästa som finns typ ela tin? :D Alltså, Kajsa MK och Moa H :D<3 jag och kajsa sovde hos moa, det ägde(A) 
snacka om feddt roade små ungar dära.. ahah men vi hade kul :D
aja nu skajag typ gå? , ska bara skriva en eller två grejjer där nere åh. Puss!











 btw, haha nej jag tkr verkligen inte att dom ska tycka synd om mig .

och jag vet att jag har förendrats, och jag vet att jag har mina brister,
men jag är iaf mig själv,
deal whit it, liksom jag pallar inge mer längre,
och jag "hänger" inte ut alla då dom gjort fel,
och texten på bilden var till dig, och är fortfarande,
men vi glider isär, och för mig känns det inte okej ,
men vi kanske behöver en paus från varandra, eller nå ,
fan vet jag vad som häner nu ,och då jag skrev texten är inte till dig menar jag den som är ovaför..
. men  just nu orkar jag inte mer,
nu ska jg fokusera på att vara mig själv och inte bry mig så hårt,
även fast vi vet att jag bryr mig,
ända andledningen till att jag la ut det där är att jag inte tkr att det är moget att kommentera anonymt ,
och jag vet att jag har sårat,
men alla har sina brister och fel  och med detta sätterjag punkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: men Jaana, det är ju just det du gör.

Du hänger ut alla som gör fel genom att skriva det i en blogg som varenda jävel kan läsa.

Ta och läs igenom texten över bilden, du har inte en ända jävla bortförklaring till det.

Du ljuger så mycket att man inte ens vet att din lögn är lögn eller sanning.

Du är medveten om att snart kommer ingen kunna lita på dig, du kommer alltså förlora på alla lögner

2009-12-21 @ 17:45:48
URL: http://ensvartrosflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Plus, vi glider inte isär.

Jag vill helt enkelt inte ha något mer med dig att göra. Det kallar jag inte att glida isär.

Och med det sätter jag punkt.

2009-12-21 @ 17:46:55
URL: http://ensvartrosflikka.blogg.se/
Postat av: Chulia :>

Föresten, ljug lagom om att din blogg är värd 4000 tusen din blogg är värd 400 eller något, jag kollade!

2009-12-22 @ 14:38:33
URL: http://ensvartrosflikka.blogg.se/
Postat av: KajsaJ

Nog har alla brister jaana.. Men de du gjort är oförglömligt.

Men vad du gjort vill jag inte ta upp på din blogg .. så om du nu inte "kommer ihåg" så kan du ju prata med mig men förvänta dig inte att jag kommer vara glad.. Och JA du har sårat.. Ordentligt..

2009-12-22 @ 15:41:05
Postat av: fannype

asså?

brister jaana?

vafaan menar du me de,

läs detta så kanskii du fatta

http://fannypettersssson.webblogg.se/2009/december/-bara-for-att-ja-har-tid-over-i-mitt-vardelo.html#comment

2009-12-22 @ 20:59:47
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/
Postat av: CheckTheBlogAndYouWillSee :]

"och jag vet att jag har förendrats, och jag vet att jag har mina brister,

men jag är iaf mig själv,

deal whit it, liksom jag pallar inge mer längre,"



SLUTA TRO ATT DU ÄR DIG SJÄLV FÖR DET ÄR DU JU INTE !

2009-12-29 @ 12:57:00
URL: http://fahlgrenarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0