Tjoohej :)

Idag har jag typ inte gjort nå :] har bara varit hemma och latat mej (hh'
Just nu lyssnar jag på musik och typ funderar på att träna med 97orna imorrn,
För jag har ju inte tränat ett dug sen jag  T O T A L T
förstörde min fot  förra matchen så jag känner
att jag måste träna lite innan vi har tränings maych mot dom :) ,
så jag har frågat om jag fick träna emd dom och det fick jag
så jag kommern antagligen att träna med dom
haha men det är nog bara för att jag inte vill könna mej så jävla lat osv :]
+ att det kan ju vara kul att träna med deom , för man könner ju som nästan alla
i deras lag osv :) , så jaa det lär ju bli kuul :D
Och imorron på dagen så blir det troligtvis att vara med denise :D
Superkul :]  , saknar henne mega mkew(aa'  haha:D
hm.. jag venne vad jag ska göra nu..  men nånting blire allt :D
kanske ritar eller skriver dikter hm.. vi får se , men iaf jag skriver om vad
jag gjort sen ^^ hahah :D Pusshejj
 
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0