Mke kul idag då^^

Tjoohej :'>
Idag har jag varit med massa :) ,
På förmiddagen var jag med julia h kajsa j moa s yo pär gustav(nånting?) och edvin
i röda lekparken  , kulkul^^
sen nu kom jag hem från kajsa j eller ja.. hennes kvarter ^^ , för hon hade kvarters fest,
swå då smsade hon och julia h (som följde kajsa på kvartersfesten) och frågade om vi skulle
(vi= jag clara yo moa s) vara med i tjuv och polis och det tackar man inte nej till ju ;)
Så då cyklade vi iaf dit.. och då gick jag och kajsa j och frågade julia och isabell om dom skulle vara med och dom sa ja :)  sen gick vi till gabriel och han ville också va med :) sen gick vi till jesper ^^
Haha så  vi vart ett gäng :)  det var kulkul ^^ meh, jag va tvungen att fara hem rellativt(bra staving) tidigt
efter som jag har match kl 10 imorron på MORGONEN T_T fy och blä .. fast det har isabell åh (hh' meh julia den lilla
saken kan inte för hennes pappa ska ha 50års fest , grattis btw x'D ,
så hon skulle stanna hemma och hjälpa sin mamma :) ,
sen gjorde julia och jag ett avtal ^^ ,  och det var att jag skulle ha jeanstajts
första skoldan..  mehn jag tänker bannemej ha en stor t-shirt :] haha ;D
så ja.. då vet ni vad jag ska ha på mej första dagen i skolan då ^^ , haha men..
Imorron efter matchen ska jag på staqn och kolla skolsaker och en väska  :]
Jag behöver verkligen det :o jag har bara en gammal skabbig ryggsäck :o
haha :D men..  ja.. det blir ju den det blir .. och tror att jag måste köpa ett lås
till skåpen åh.. omg.. jag har typ 2 kr? , GRATTISJAANA!
men ni ska få lite bilder från dom senaste dagarna :)
pusshej :*



              - tur att någon lyssnar på dej gariel? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0