FÖRLÅT!

Förlåt för dåliga uppdateringen :) ,  men idag har jag varit med  dom bästa :D , höhö :]
Vi gjorde väll nte så mke , Jag sa ju att jag skulle skriva  va jag gjorde så nu ska jag säga att jag skrev en dikt x'D , men ni kan få läsa den i ett annat inlägg nån gång ;)
Ikv eller kl 5 har jag träning.. sen ska jag hem och ducha äta ,
sen drar jag te emmy där ska vi ta kort på oss osv :] , 
och emmys mamma var så snäll att vi kanske skulle få låna hennes
systemkamera:D TACKTACKTACK :*
höhö :]
haha jag har platt hår idag , och alla ba HARU KLIPPT DEJ? , jag ba nejj... jag har plattat det x'D
ganska kull.. jag ochg hansen har en ny låt ;D
hhah men den behöver vi inte tala om lilla hjärtat ;)
haha sen ska jag lägga in en bild som jag tog med pappas kamera :D
min kamera är fortf på innlämning "/ </3
jag saknar den ffs ;o
btw, snällasötaclarasjödin har gjort en bild åt mrj.. kanske lägger ut den ;)
men ska dra nu puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0